.

پیام مهندس مهدی محرمی شام‌اسبی رییس سازمان به مناسبت روز مهندس

1404/12/5 سه‌شنبه
به نام یگانه معمار هستی
همکاران گرامی، مهندسان فرهیخته استان تهران


۵ اسفند، سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت اندیشه، خلاقیت و مسئولیت‌پذیری جامعه مهندسی کشور است. این روز را صمیمانه به تمامی مهندسان پرتلاش و متعهد تبریک عرض می‌نمایم.

مهندسان، معماران توسعه پایدار و پیشگامان پیشرفت و آبادانی این سرزمین‌اند. مسئولیت خطیر طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌هایی که با جان، مال و آسایش مردم گره خورده است، جایگاه مهندسی را به یکی از اثرگذارترین و حساس‌ترین عرصه‌های خدمت‌رسانی تبدیل کرده است. بی‌تردید دقت، تعهد حرفه‌ای، رعایت اخلاق مهندسی و توجه به کیفیت و ایمنی، رسالتی است که بر دوش تک‌تک ما قرار دارد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اتکا به دانش، تجربه و همدلی اعضای خود، همواره در مسیر ارتقای کیفیت ساخت‌وساز، صیانت از حقوق بهره‌برداران و اعتلای شأن مهندسی گام برداشته است. امیدوارم با همدلی، هم‌افزایی و پایبندی به اصول حرفه‌ای، بتوانیم بیش از پیش در مسیر توسعه پایدار و افزایش اعتماد عمومی موفق باشیم.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقانه شما عزیزان، روز مهندس را تبریک گفته و برای همه مهندسان گرانقدر، سلامتی، توفیق روزافزون و سربلندی آرزو می‌کنم.

با احترام
مهندس مهدی محرمی شام اسبی
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

 
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ